Marketing mobilny może odnosić się do wszelkich relacji występujących i prowadzonych przy użyciu mobilnych usług transmisji danych między organizacją a klientem.
Ten artykuł może pomóc Ci lepiej zrozumieć, jak to może działać w Twoim przypadku. Jest to zdecydowanie medium marketingowe, którego nie można przegapić.Wiadomości push w ramach działań marketingu mobilnego, takich jak wiadomości SMS, mogą być niezwykle skuteczne. Rozważ przekazanie kodów rabatowych lub kuponów klientom, którzy zdecydowali się otrzymywać aktualizacje od Twojej firmy. Zwiększa to wartość Twojego marketingu mobilnego i zwiększa prawdopodobieństwo, że klienci znajdą wartość we wszystkich dostarczanych przez Ciebie informacjach.Nie wysyłaj wiadomości do swoich klientów znikąd. Zawsze upewnij się, że to, co mówisz, jest istotne. Nie chcesz zawieść, ponieważ wysyłasz losowe wiadomości. Czytelnicy mogą otrzymać losową rozrywkę od swoich znajomych. Wolą otrzymywać wysokiej jakości treści od firm.Świadomość, jakie narzędzia są dla Ciebie dostępne, może oznaczać, że więcej klientów będzie świadomych Twojej firmy! Zanim zaczniesz, zapoznaj się z narzędziami stosowanymi w Twojej mobilnej kampanii marketingowej, aby zmaksymalizować potencjał takich rzeczy, jak dźwięk, świadomość lokalizacji i wideo. Miej dobry pomysł, jak włączyć to wszystko do swoich promocji.Jeśli zamierzasz wysyłać SMS-y do swoich klientów, nie wysyłaj ich w niedogodnych dla nich godzinach. Trzymaj się z dala od wysyłania czegokolwiek wieczorem lub wczesnym rankiem. Nie wysyłaj również niczego w niedziele lub święta, chyba że jest to niezwykle ważne i istotne.Oto wskazówka dla każdego, kto jest nowicjuszem w marketingu mobilnym. Dotrzyj do swoich klientów i promuj w sposób odpowiadający ich zachowaniu. Wiele osób korzysta z serwisów społecznościowych lub wyszukuje produkty lokalne za pomocą aplikacji mobilnych lub przeglądarek mobilnych.
Reklamuj się w tych obszarach lepiej swoim odbiorcom.Pamiętaj, aby zgłosić roszczenie do swojej firmy na stronach lokalizacji każdej sieci społecznościowej.
W marketingu mobilnym chodzi o lokalizację, lokalizację, lokalizację. Wszystkie inteligentne urządzenia mobilne mają wbudowaną świadomość lokalizacji, dzięki czemu użytkownicy mogą rozpoznać, co jest wokół nich. Upewnij się, że mogą Cię znaleźć, zgłaszając prawa do Twojej strony w witrynach takich jak Foursquare, Facebook Places, Gowalla i Google Places.Ważne jest, aby śledzić wszystkie odpowiedzi, które otrzymujesz podczas swojej przygody z marketingiem mobilnym. Dzięki temu dowiesz się, czy postępujesz właściwie, czy też potrzebujesz jakiejś poprawy. Korzystaj z usługi analityki internetowej tylko dla urządzeń mobilnych, aby śledzić wszystko.Oto kolejna wskazówka dla tych, którzy chcą używać kodów QR w marketingu mobilnym. Generując kody qr, koniecznie skorzystaj z bezpłatnej usługi. Wybierając bezpłatną usługę, możesz reklamować się bez wydawania ani grosza na promocję. Upewnij się, że usługa ma śledzenie, aby wiedzieć, kto skanuje Twoje kody.Używaj poprawnej gramatyki i pisowni podczas pracy z marketingiem mobilnym. 13-latka może używać skrótów w swoich tekstach z przyjaciółmi; profesjonalna firma nie może używać wyrażeń takich jak OMG lub L8ER. Spróbuj także ograniczyć użycie wersalików, chyba że jest to naprawdę wymagane, jak w wezwaniu do działania w celu natychmiastowej odpowiedzi.Nie zapomnij o poczcie e-mail podczas tworzenia strategii marketingu mobilnego. Nowoczesne smartfony mają rozbudowane klienty poczty e-mail lub możliwość otwierania internetowych klientów poczty e-mail, takich jak Gmail czy Yahoo. Jeśli Twoja kampania e-mailowa jest kierowana do użytkowników mobilnych, pamiętaj, aby zoptymalizować kreację e-mailową, aby upewnić się, że jest skuteczna na mniejszym ekranie.Jak wskazano powyżej, termin marketing mobilny odnosi się do relacji między konsumentem a firmą prowadzoną przy użyciu mobilnych usług transmisji danych. Istnieje jednak wiele rodzajów marketingu mobilnego. Korzystając z informacji zawartych w tym artykule, możesz lepiej zrozumieć, jak to działa i jak możesz je wykorzystać w swojej firmie.